Catatan

Lecithin Bantu Atasi Perut Buncit

Imej
Bab perut buncit ni memang sensitive dikalangan wanita.... Lagi lah kalau perut buncit tu disalah tafsir sebagai mengandung... Malu tau!!! Tak tau nak sorok muka tu kat mana...
Sebelum ni Collen ada masalah perut buncit... Perut buncit ni kalau buncit dibahagian bawah pusat tu ok lagi, senang sikit nak cover...  Tapi kalau buncit atas pusat tu memang stress gila!!!
Memang susah sangat nak pilih pakaian... Bayangkan semua bahagian dah cun tapi bila tengok dibahagian perut, ermmmmm... Macam nak nangis rasa 😭😭😭...
Mula² tu ingatkan sebab sistem pembuangan yang tak berapa bagus puncanya, sebab Collen memang selalu sembelit.. Tapi bila dah start amalkan Ostematrix dan masalah membuang tu pun dah settle, Collen tengok sama saja buncitnya... Tak berkurang pun!!!
Mmmmm... Ni sah² memang lemak degil lah ni 🤔🤔🤔🤔..
Apa yang Collen buat, Collen start amalkan Lecithin secara konsisten... Sebulan amalkan Lecithin agak mengecewakan jugaklah sebab berat badan turun hanya 1kg!!!  Tapi Collen t…

Set Vitamin Kesihatan Untuk Lelaki

Imej
Orang lelaki ni kalau bab nak suruh makan vitamin memang payah... Bukan semualah tapi majorit memang macam tu... Bagi mereka nak makan vitamin ni leceh... Kena pulak yang memang susah nak makan ubat, apatahlagi vitamin!!
Tapi tak dinafikan juga ramai jejaka diluar sana yang dah mula menitik beratkan tahap kesihatan mereka.. Tapi delima yang mereka hadapi adalah tak tau nak ambil suplimen apa, sebab bila goggle je majorit testimoni adalah dari kaum wanita... Bila dah jadi macam ni, kadang - kadang niat nak ambik suplimen tu terpaksa dilupakan begitu saja...


Berita baiknya untuk kaum adam kali ni adalah Shaklee ada mengeluarkan suplimen khusus untuk lelaki (actually suplimen Shaklee ni universal, lelaki atau perempuan semuanya boleh amalkan dengan selamat).. Vitality set namanya...
Vitality set terdiri daripada :-
Vitamin C  * Rm103.35 - 180 biji - yang ni bantu tingkatkan sistem imun badan - kalau ada luka pun ianya bantu percepatkan penyembuhan luka tersebut.
Vita Lea * Rm99.38 - 120 …

Faktor Penyebab Kegagalan Buah Pinggang

Imej
Kegagalan buah pinggan untuk berfungsi dengan baik memang menjadi kerisauan ramai... Malah statik juga ada menunjukkan bahawa bilangan pesakit yang terpaksa menjalani rawatan dialysis kian meningkat saban tahun... Jom kenali serba sedikit faktor yang mencetus kepada masalah kegagalan buah pinggang ini..


1. Jangkitan kuman yang berulang - ulang dan tidak dirawat sepenuhnya. - Jangkitan kuman pada saluran air kencing boleh berlaku apabila kurangnya penjagaan pada kawasan tersebut dan ianya tidak dirawat dengan sempurna, menyebabkan risiko untuk mendapat masalah buah pinggang adalah tinggi.
- Kaum wanita lebih cenderung mendapat jangkitan buah pinggang yang berulang - ulang disebabkan uretra perempuan lebih pendek berbanding lelaki.
2. Penyakit - bagi yang menghidapi penyakit seperti darah tinggi dan kencing manis,  lebih berisiko tinggi untuk mengalami kegagalan buah pinggang disebabkan penyakit ini akan menganggu bekalan darah ke dalam sistem buah pinggang yang mengakibatkan fungsinya …

Peluang Jana Pendapatan Hanya Dari Rumah..

Imej
Jika anda diluar sana masih lagi tercari - cari cara untuk menambahkan pendapatan keluarga tanpa perlu keluar rumah, Collen cadangkan anda buat bisness Shaklee iaitu menjual produk kesihatan keluaran shaklee..


KENAPA MESTI BISNES SHAKLEE???
Syarikat dan jenama yang kukuh Walaupun pasaran kita dah dihujani dengan pelbagai produk kesihatan yang kadang - kala harganya jauh lebih murah berbanding produk Shaklee, tapi percayalah masih terlalu ramai orang diluar sana yang sentiasa tercari - cari akan vitamin keluaran Shaklee ni.. Rasanya dah tak perlu diperkenalkan lagi akan jenama Shaklee ni sebab ianya telah berada lama dalam pasaran antarabangsa dan telah memasuki pasaran Malaysia lebih 60 tahun yang lalu.  Ianya juga telah memenangi pelbagai 'award' diperingkat antarabangsa.

Peluang sama rata Shaklee berbeza dengan produk lain.. Dalam bisness shaklee semua agen berdaftar akan memulakan bisness mereka pada  harga yang sama untuk semua jenis produk.. Tak kira anda nak borong 10 @ 50…

Manfaat utama pil kalsium Ostematrix

Imej
Pil kalsium Ostematrix dikatakan bukan mengandungi kalsium semata- mata kerana dalam setiap kalpet pil kalsium tersebut ada mengandungi bahan mineral lainnya seperti magnesium, fosforus dan vitamin D, zinc, kuprum, manganes dan boron. Setiap mineral yang ada dalam sebutir pil kalsium ini mempunyai fungsinya yang tersendiri dan saling berkait rapat antara satu dengan yang lain..

Apa yang membezakan pil kalsium Ostematrix dengan produk kalsium lainnya yang ada di pasaran adalah Ostematrix mempunyai isi kandungan kalsium yang paling seimbang dengan memastikan kadar penyerapan dalam tubuh adalah sebanyak 99%.

Selai itu, ianya juga diperbuat daripada mineral semulajadi dan garam mineral dari Laut mati.

MANFAAT UTAMA OSTEMATRIX
Menguatkan tulang
- kalsium menghalang osteoporosis, menguatkan kuku, kerangka, gigi dan sistem saraf. Ia juga merawat tulang retak, osteomalacia (rickets dewasa), kuku rapuh, eczema, konvulsi / kekejangan, gusi berdarah dan merangsang darah untuk memekat.


Memperbaiki …

Kebaikan mengamalkan Set Hamil Shaklee

Imej
Saat mengandung adalah saat yang paling indah bagi seseorang yang bakal begelar ibu apatahlagi ianya kandungan pertama yang ditunggu - tunggu selama ini..

Namun dalam kegairahan merasa sendiri nikmatnya pengalaman mengandung, perlu diingat bahawa pengambilan makanan seimbang dan berkhasiat amat penting ketika mengandung. Nutrisi yang cukup diperlukan si ibu agar komplikasi ketika mengandung dapat dikurangkan... Begitu juga dengan bayi dalam kandungan, ianya diperlukan untuk menampung keperluan tumbuhbesaran bayi tersebut..

Sudah menjadi kebiasaan bagi ibu mengandung akan mengalami beberapa masalah sepanjang proses kehamilan disebabkan perubahan hormon yang berlaku seperti kurang bertenaga, kurang darah, sembelit, cepat letih dan sebagainya..

Set kehamilan Shaklee bukan sahaja dapat memberikan keperluan nutrisi yang diperlukan oleh ibu dan bayinya, tetapi ianya juga dapat membantu para ibu mengatasi komplikasi ketika mengandung dengan lebih baik..

Testimoni set hamil Shaklee

 Testimoni …

Kalsium bantu atasi masalah sembelit

Imej
Hai u olls... Jangan terkejut kalau Collen katakakan pil kalsium mampu membantu mengatasi masalah sembelit anda... Tapi masalah sembelit ni hanya dapat diatasi dengan mengamalkan pil kalsium produk Shaklee je lah iaitu Ostematrix... Pil kalsium lain Collen tak pasti boleh ke tak..
Tak percaya?? Mari lihat testimoni - testimoni pengamal Ostematrix dengan masalah sembelit mereka 😊😊

 Testimoni 1
 Dah lama berak tak lawas, tapi sejak amal Ostematrix membuang pun senang je..

Testimoni 2
 Konsisten ambil Ostematrix cramp tiada dan tiada masalah sembelit..

Testimoni 3
Krem kaki, sakit gigi atau gusi dan sembelit tak pernah berlaku lagi.

Harga untuk sebotol Ostematrix ni adalah Rm64.93 (120 caplets)

Untuk tempahan bolehlah wasap Collen melalui link di bawah ni 👇
👉 http://www.wasap.my/60135577849
Ataupun anda juga boleh membiat belian terus melalui link 👇
👉 Belian menggunakan kad kredit / debit


Collen 013.5577849
SID 1235757
Pengedar Shaklee Sabah
Agen Shaklee Kota Belud
COD sekitar peka…